Menu

Retourneren

Het kan altijd voor komen dat een product niet juist geleverd, het defect is of simpelweg niet aan de verwachtingen voldoet.

Voorwaarden

Alvorens een product naar Airsoft Combat Support retour wordt verzonden dient u een e-mail te versturen naar retouren@acsairsoft.nl. Vermeldt hierin het artikelnummer, datum van ontvangst en de reden waarom het artikel retour verstuurt moet worden.

Airsoft Combat Support zal uw aanvraag in behandeling nemen. Wanneer er voor de retourzending een geldige reden bestaat zal Airsoft Combat Support u voorzien van een Return Authorisation nummer (RA nummer). Aan het RA nummer wordt alle informatie betreffende de retourzending gekoppeld.

Indien u tijdens dit proces vragen hebt over de retourzending dient u hierbij het RA nummer op te geven. U dient het RA nummer duidelijk op de verpakking te vermelden. Retourzendingen zonder RA nummer worden door Airsoft Combat Support niet geaccepteerd.

Wat komt er in aanmerking om teruggestuurd te worden:

  • Schade die te wijten is aan het transport naar het door u opgegeven afleveradres.
  • Productiefouten (dit moet onmiskenbaar aangetoond kunnen worden).
  • Het (ongebruikte) product voldoet niet aan de verwachtingen (let op, dit moet kenbaar gemaakt worden 7 werkdagen na levering!)

 

Kosten bij retourneren

Indien u een RA aanvraagt, kunt u te maken krijgen met mogelijke kosten. Het gaat hierbij om de volgende kosten:

  1. De kosten voor verzending
  2. De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden

 

De kosten voor verzending

Wij hanteren garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending van uw adres naar onze vestiging voor rekening van de klant is. De kosten voor het terugsturen van een product komen voor rekening van Airsoft Combat Support indien:

  • het product verkeerd geleverd is door Airsoft Combat Support
  • het een defect geleverd product betreft

Hierbij geldt wel dat u de aanvraag binnen 8 dagen doet. U dient de kosten van verzending in eerste instantie zelf te betalen. U krijgt dit bedrag weer teruggestort op uw rekening.

Let op: Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden

Indien er geen defect te vinden is, dient u testkosten te betalen. Afhankelijk van het soort product dat u inlevert, dient u bepaalde testkosten te betalen.